Kandidatenlijst

De VVD Heumen is een fractie met veel bestuurlijke kennis en politiek enthousiasme.

Maar wie trekken nou eigenlijk de kar? Wie staan er op de kandidatenlijst voor de bestuursperiode 2022-2026? Je leest het op deze pagina.

Kandidatenlijst VVD Heumen

Onze kandidatenlijst

Bestuursperiode 2022-2026

Edwin Claassen, fractievoorzitter en lijsttrekker
Financieel analist en ondernemer Edwin Claassen (47) is lijsttrekker. Edwin, sinds 2018 raadslid, woont in Heumen met zijn vrouw en twee kinderen. Voorzieningen, gemeentelijke financiën en wonen zijn onderwerpen waar hij zich hard voor maakt.

Harry Smeets
Na 24 jaar draagt Harry Smeets (54) het stokje over aan Edwin, maar blijft nauw betrokken als nummer twee op de lijst. Harry woont in Malden met zijn vrouw en drie kinderen en werkt overdag als strategisch adviseur bij de gemeente Venlo. Als langstzittend raadslid is Harry plaatsvervangend voorzitter van  de  gemeenteraad. Voor lokaal bestuur ziet Harry voorzieningen, lasten en wonen  als de belangrijkste opgaven.

Christel Verbiesen
Nummer drie op de lijst is onderneemster Christel Verbiesen (39). Christel woont in Malden met haar man en twee kinderen en helpt andere ondernemers met hun marketingactiviteiten. Vanwege haar achtergrond in de bouw hebben wonen, duurzaamheid en leefbaarheid haar interesse.

Erik Verbeek
Erik Verbeek (59) uit Malden staat op plek vier. Erik is eerder al 10 jaar raadslid geweest en tijdelijk werkzaam in Wenen als Defensie Attache op de Nederlandse Ambassade. Verbeeks grote netwerk binnen de gemeente zorgt dat hij goed contact heeft met inwoners en belangstellenden. Zijn speciale interesse gaat uit naar wonen, duurzaamheid en sport.

Onze leden zijn lokaal zeer betrokken en worden goed gevonden door de inwoners. Voor ons liberalen is het belangrijk dat de mondige burger altijd gehoor vindt. Dat betekent ook voor de komende bestuursperiode geen overdreven verwachtingen, maar gewone haalbare zaken. Zaken waar wij in geloven en die wij, samen met de inwoners, willen waarmaken. Heumen blijft goed, wordt beter.

Uitgelicht Contact VVD Heumen

VVD Heumen: goed wonen.